Server YourApartments používa k poskytovaniu služieb a analýze návštěvnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte.

 

Často kladené otázky

Detailné obchodné podmienky nájdete na Všeobecné obchodné podmienky

Akým spôsobom si môžem rezervovať apartmán?

Keď prídete na naše webové stránky, všimnite si najskôr náš vyhľadávací panel na ľavej strane. Vyberte si destináciu, datum príchodu, datum odchodu, počet osôb, počet spální a kliknite na pole Vyhľadať. Následne uvidíte zoznam apartmánov vyhovujúcich vybraným kritériám. V tomto okamihu vyberte jeden zo zoznamu ponúknutých apartmánov a kliknite na Detaily & Rezervácia. Pokračujte kliknutím na pole online rezervácie a vyplňte osobné údaje ako Spoločnosť, Meno, Priezvisko, Adresa, Telefon, Email, potvrďte Email, zvoľte čas príchodu, vyberte vek osôb a pokiaľ chcete uviesť nejakú špeciálnu poznámku, uveďte ju do poľa Komentár. Nezabudnite zaškrtnúť pole, že ste se zoznámil so Všeobecnými obchodnými podmienkami a súhlasíte s nimi. Následne dvakrát kliknite na tlačítko "ďalší" a uhraďte rezervačnú zálohu buď prostredníctvom platobného portálu GPE (Global Payments Europe) alebo systému PayPal alebo prevodom na bankový účet vedený v Tatrabanke.

Platí sa nejaká rezervačná záloha?

Áno. Výška rezervačnej zálohy je obvykle 20% z celkovej ceny za ubytovanie, čo je špecifikované pre každý vybraný apartmán v priebehu online rezervácie.

Akým spôsobom sa platí rezervačná záloha?

Existujú tri možnosti ako uhradiť rezervačnú zálohu, a to buď cez Internet prostredníctvom následujúcich platobných / kreditných kariet: VISA, Visa Electron, Maestro, MasterCard s využitím platobnej brány GPE, ďalej cez PayPal pokiaľ máte už zriadený PayPal účet alebo s využitím platobnej karty American Express, alebo prevodom na bankový účet vedený v Tatrabanke.

Akým spôsobom sa platí ubytovanie?

Rozdiel medzi cenou za ubytovanie a rezervačnou zálohou sa platí na mieste ubytovania, a to buď v hotovosti v následujúcich menách: CZK, EUR, GBP alebo prostredníctvom následujúcích platobných / kreditných kariet: VISA, Visa Electron, Maestro, MasterCard, American Express. Spôsob platby v apartmáne po Príchode je uvedený v sekcii Detail apartmánu pre každý vybraný apartmán.

Platí sa nejaká vratná záloha na mieste ubytovania?

Závisí to od apartmánu. Okrem doplatenia rozdielu je u niektorých apartmánov nutné uhradiť vratnú zálohu v určitej výške v EUR alebo v adekvátnej čiastke inej meny, která je špecifikovaná v sekcii Detail apartmánu u každého zvoleného apartmánu. Táto záloha bude po ukončení ubytovania a odevzdaní kľúčov od apartmánu klientovi vrátená za predpokladu, že nedošlo k poškodeniu majetku.

Kde si môžem vyzdvihnúť kľúče od apartmánu?

Kľúče od apartmánu si můžete vyzdvihnúť na adrese uvedenej v emaily, který obdržíte po uskutočnenej online rezervácii a uhradení rezervačnej zálohy. Týmto je obvykle určené miesto ubytovania.

Existuje možnosť vyzdvihnutia na letisku železničnej stanici?

Áno. Poplatok za vyzdvihnutie na letisku železničnej stanici platí klient, pričom tento poplatok nie je zahrnutý v cene za ubytovanie.

Čo všetko cena za ubytovanie v sebe zahrnuje?

Cena za ubytovanie zahrnuje ubytovanie, upratanie apartmánu, výmenu posteľnej bielizne, cena za spotrebu energie, vody, pripojenia k Internetu prostředníctvom WiFi, TV, HiFi. Kompletný zoznam je uvedený v sekcii Detail apartmánu pre každý vybraný apartmán.

Existuje nejaká zľava v prípade ubytovania viacerých osôb?

Ano.

Existuje nejaká zľava v prípade ubytovania na viacej dní?

Áno.

Čo robiť v prípade reklamácie?

Všetky sťažnosti o objednávaných službách musia byť nahlásené Your Apartments písomne prostredníctvom emailovej správy na adresu info@your-apartments.com

Existuje možnosť zmeny termínu ubytovania, zmeny apartmánu, prípadne zmeny počtu ubytovaných osôb?

Áno. Klient tak učiní písomnou formou a to zaslaním emailu na adresu info@your-apartments.com čo najskôr. Your Apartments informuje klienta emailom o výsledku žiadosti o uskutočnení zmeny rezervácie najneskôr do 2 pracovných dní. V prípade neumožnenia uplatnenia zmeny rezervácie navrhne Your Apartments alternativné riešenie, avšak pokiaľ to klient neakceptuje, rezervácia je považovaná za zrušenú.

Aká je výška storno poplatku?

Storno poplatok sa rovná výške rezervačnej zálohy, pričom je nevratný a slúži len na pokrytie nákladov spojených s rezerváciou Apartmánu a ďalších služieb s tým spojených.